2016-04-05 12:24

Stuani febrer de 2015

2015-02-16 14:22

M'agrada la cara de Stuani

Benvolguts amics pericos,

en comprar el diari La Grada el dia després de l'anada de la semifinal de copa ho vaig veure clar. Tot el meu sentiment estava reflectit en una sola imartge, de fet en un sol trocet de la imatge, la cara de Stuani cel·lebrant el gol de Víctor Sanchez (llàstima del de l'altre Víctor..), aquella EXPRESSIÓ de gana esportiva, d'ambició, de convenciment, d'orgull. Aquella cara és la que expressa el meu sentiment perico, m'enteneu. Es tracta d'una imatge complerta de l'esperit que hem de tenir i és una cara que voldria veure a tots nosaltres, no només als jugadors, a tots vull dir. Posada en la nostra cara voldria dir orgull, alegria, SOLIDESA, en definitiva, allò que fa dies que no tenim.

En el plànol esportiu és bona cara, la que ens pot portar a la final i després on sigui.

En el planol de l'aficionat, el soci i l'accionista a no dubtar cap a on anem.

En el planol de la gestió del club, a fer-ho be per primera vegada en 80 anys, bé, per ser justos el que vull dir és a fer-ho molt millor que fins ara, que tampoc tot s'ha fet malament. Ja sabeu que no sóc un crític amb la directiva, però em sabreu reconèixer que si estem tant lluny de ser el que hauríem de ser és perquè no hem fet les coses bé i no parlo dls darrers 20 anys...parlo des dels anys 30.

Estic pensant si fer un panfleto, escriure cartes, 10, 100, 1000, les que calguin, a diaris, webs, facebook, club, penyes, etc, a qui calgui per fer arribar el que veig tant clar, QUE HEM D'APROFITAR PER REFUNDAR EL CLUB, pensant-ho bé, proposar que sigui la propia directiva actual que lideri la transformació necessària per ser EL PRIMER CLUB MODERN DE LA LLIGA ESPANYOLA. Les bases de la transformació, les que he repetit abans, el meu "pentàleg". EL COM FER-HO? Començar amb el congrés refundacional perico amb actors socialment importants i amb la màxima participació. 

Per tant, ARA es el moment de fer RCDE REFUNDACIÓ PER SER MILLOR!

Amics, ajudeu-me a escampar aquesta necessitat, que es en positiu, no per carregar-nos a la directiva actual, per canviar el club i establir d'una vegada i per totes una base sòlida. Evidentment, el primer que cal es netejar de forma fulminant el deute!

Gràcies per llegir-me i a disfrutar d'una any que de moment pot ser genial pero que el podríem convertir històric en tots els sentits!

Visca l'Espanyol!

 

—————

Retorna


Contacte

Ricard GV